Alimente nutritive pentru copii

Pentru multi parinti, cumpararea si pregatirea alimentelor sanatoase este destul de usoara. Incercarea de a determina copilul sa manance alimente sanatoase este partea cea mai grea. Acest lucru face ca mesele sa fie frustrante. Daca acesta este cazul vostru, iata cateva alimente super-sanatoase.

Seminte de in

Semintele de in au un continut mare de acizi grasi Omega-3 care sunt necesari pentru o dezvoltare optima a creierului. Incercati sa adaugati seminte de in la cerealele copilului sau in aluatul de dulciuri. Inlocuiti faina normala cu faina din seminte de in, in alimentatia copilului, la painii sau clatite, pentru a obtine o crestere sanatoasa a produselor coapte.

Tofu

Fiecare parinte se gandeste ca copilul nu se va atinge niciodata de tofu. Desi nu este intotdeauna un aliment favorit, atunci cand este servit intreg, tofu poate fi folosit pentru a oferi o baza cremoasa la piureuri si deserturi. Tofu este o sursa excelenta de proteine, vitamine B, calciu si fier – toate substantele nutritive de care copiii au nevoie pentru o crestere adecvata si sanatatea oaselor. .

Cartoful dulce

Acesta este una dintre cele mai hranitoare legume. Vitamina A din cartofii dulci mentine ochii sanatosi si actioneaza ca un antioxidant in organism. Cartofii dulci sunt preferati de copii datorita dulcetii lor naturale si culorii stralucitoare.

Iaurtul

Cantitatea mare de bacterii bune din iaurt, cunoscute si sub numele de probiotice, este esentiala pentru a mentine stomacul sanatos. Incercati sa limitati versiunile de iaurt cu zahar, deoarece acestea sunt mai scazute in proteine si bacterii bune. In schimb, alegeti un iaurt simplu sau fara grasimi sau iaurt grecesc in care puteti sa adaugati o lingura de miere si fructe proaspete. Cautati cuvintele “culturi vii si active” pe cutie pentru a va asigura ca iaurtul are un continut ridicat de bacterii benefice. De asemenea, majoritatea iaurturilor au mai mult calciu decat o ceasca de lapte.

Humusul

Humusul este o hrana pe care majoritatea copiilor o vor manca – atata timp cat nu le spuneti ca este facuta din fasole. Fibrele, carbohidratii complexi si proteinele din humus, combinate cu ulei de masline fac din acesta o hrana perfecta. Carbohidratii complexi alimenteaza organismul , in timp ce proteinele si fibrele il ajuta sa-si pastreze continutul si sa nu se deterioreze valoarea nutritiva. Dati copilului hummus cu chips-uri sau morcovi sau folositil in locul maionezei pe sandwich-uri.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.