Despre Facebook

Traim in era in care toata lumea este pe Facebook. Orice miscare am face, fie ca ne ducem la mare, la munte, la bunici sau chiar la restaurant, trebuie sa anuntam Facebook-ul. Astfel, oamenii care se ocupa de advertising au inteles extrem de rapid acest lucru si au actionat conform. In zilele noastre, unul dintre cele mai importante aspecte ale publicitatii online il reprezinta targetarea audientei pe Facebook, intrucat acesta perminte targetarea fara precedent folosind algoritmi precisi si segmentare complexa. Astfel, targetarea pe cea mai cunoscuta retea sociala din lume se produce tinandu-se cont de aspecte generale ca: varsta, sex, preferinte, pasiuni, grupuri si comunitati din care se face parte, stare civila, tara sau orasul din care faci parte si uneori chiar si cartierul in care locuiesti, oricat de Big Brother ni s-ar parea ca suna.

Facebook

Facebook-ul se foloseste de absolut toate informatiile profilului tau, astfel incat sa creeze profile de client potrivite pentru anumite campanii de publicitate derulate in cadrul Facebook Ads. Acesta este si unul dintre motivele pentru care, de ceva vreme, Facebook urmareste absolut toate conturile ce par a fi create in mod ilicit sau utilizand nick-name-uri, obligand utilizatorii sa isi introduca datele reale de contact. Totul pentru o mai buna supervizare a potentialilor client, pana la urma.

Astfel, desi Facebook nu pare sa vina foarte mult in sprijinul utilizatorului de rand in ultima vreme, asa cum se lauda acum ceva ani cand inca era la inceput, el vine acum in sprijinul advertiserilor cu o sumedenie de unelte numai bune de folosit, unelte ce simplifica munca acestuia. In cazul in care statutul tau este acela de advertiser, ai sa te bucuri afland cat de mult a evoluat reteaua Facebook in ultima vreme si cat de mult se chinuie sa vina in sprijinul tau, a celui ce vrei sa vinzi. Totul contracost, desigur! Pentru ca absolut nimic nu este si nu va fi vreodata gratis. Chiar si asa, Facebook ramane, la ora actuala, una dintre cele mai responsive si mai eficiente metode de a-ti face reclama, datorita profesionalismului targetarii, insa si datorita popularitatii sale ce nu pare sa scada ci numai sa creasca, iar asta in pofida tuturor restrictiilor aplicate de catre acesta utilizatorului de rand in ultima vreme.

Informatiile de care dispune in acest moment Facebook sunt extreme de valoroase si mai mult decat atat extrem de utile celor ce doresc sa intreprinda campanii de advertising pe propriile pagini de Facebook sau independent. Facebook Ads se dovedeste astfel a fi raiul intreprinzatorilor, intrucat aici, niciun ban nu se pierde, ci totul se transforma in profit.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.