Dezvoltatorii îşi concentrează atenţia asupra oraşelor regionale din România

Dezvoltatorii sunt în căutarea celor mai bune zone pentru proiectele pe care le au în derulare. Dacă până în prezent Capitala reprezenta punctul zero al interesului, treptat, atenţia lor a început să fie atrasă şi de alte oraşe ale României, acolo unde puterea de cumpărare începe să crească.

Numărului stocului de retail modern i se mai adaugă încă 67.000 mp livraţi în prima jumătate a anului 2019, în mare parte datorită extinderii proiectului Iulius Town, dezvoltat de Grupul Iulius în Timişoara (47.000 mp). Câteva extensii de centre comerciale înfiinţate şi un nou parc de vânzare cu amănuntul, unul de dimensiuni mici, livrat la Drobeta Turnu-Severin, se adaugă în topul noilor investiţii de pe piaţă.

Alte două noi centre comerciale de dimensiuni mari sunt aşteptate la Braşov şi Târgovişte, ambele aflându-se în construcţie, aşa că ar trebui să fie inaugurate în prima parte a anului 2020. Extinderea parcului de vânzare cu amănuntul Colloseum, actualmente în construcţie, este de aşteptat să fie livrat în prima parte din 2020.

Fără doar şi poate, dezvoltatorii internaţionali NEPI şi Prime Kapital/ MAS Real Estate sunt cei care domină la ora actuală piaţa cu investiţii mari. Festival Centrum, centrul comercial de 42.200 mp dezvoltat de NEPI la Sibiu, este aşteptat să fie livrat în al patrulea trimestru al anului 2019, în timp ce Prime Kapital/ MAS Real Estate pregăteşte, tot pentru ultimul trimestru al anului 2019, deschiderea a două parcuri de retail, unul în Baloteşti, în apropierea capitalei, şi unul în Zalău. De asemenea, până la sfârşitul anului, extensia Electroputere Parc din Craiova ar trebui să fie finalizată şi să îşi deschidă porţile pentru locuitorii din sudul ţării.

În ceea ce priveşte Capitala, lucrurile stau în continuare foarte bine. Branduri de lux, precum Victoria’s Secret, Babylon Style şi Atelier Cologne şi-au asigurat spaţiile în centrul comercial Băneasa Shopping City, situat în partea de nord a oraşului, o zonă locuită în principal de persoane cu un venit peste medie. Marcile internaţionale din Marea Britanie (Topshop & Topman), Italia (Camicissima), China (Xiaomi Mi Store) şi-au început şi ele activitatea în centrele comerciale Bucuresti Mall, Plaza România, Mega Mall, în timp ce retailer-ul olandez Freestyle Motion îşi va începe activitatea cu echipamente sportive în West Park Militari.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.