Caut Recomandari Cauti Recomandari? Ai ajuns pe site-ul potrivit! Aici gasesti cele mai bune recomandari pentru servicii si produse puse la dispozitia dumneavoastra de firme din Romania.

Diferenta dintre ERP si CRM

Enterprise Resource Plannig (ERP) si Customer Relationship Management (CRM) sunt doua fete ale aceluiasi scop: profitul. ERP si CRM sunt similare in multe feluri, ambele fiind folosite pentru a creste profitul global al unei afaceri.

Aceste sisteme se suprapun in anumite zone si pot fi complet integrate in altele. Cu toate acestea, functiile lor principale sunt complet diferite, de aceea este mai bine ca pentru inceput, sa fie privite separat. Luate separat, este mult mai usoara diferentiarea intre rolurile pe care le joaca in ceea ce priveste imbunatatirea eficientei angajatilor si cresterea vanzarilor.

Un software CRM este un sistem pentru inregistrarea si stocarea tuturor informatiilor legate de interactiunile cu clientii. Sistemele CRM ofera o metoda standardizata pentru colectarea si partajarea datelor despre clienti. Intrucat toate datele sunt standardizate, acestea sunt usor de distribuit in intreaga companie. CRM poate fi folosit de catre directori pentru a face predictii cu privire la vanzari si pentru a mentine legatura cu clientii, dar si de catre departamentul de contabilitate pentru a face bilanturi, bugete sau chiar facturi. Scopul CRM este de a oferi o locatie organizata in care clientii sa fie satisfacuti  datorita preturilor bune, a produselor si a ofertelor.

In situatia in care CRM este axat pe client, ERP se concentreaza asupra afacerii. ERP este un sistem de imbunatatire a eficientei proceselor de afaceri. Ca si CRM, ERP permite schimbul rapid de informatii standardizate intre departamente. Executivi, manageri si angajati, toti introduc date in sistemul ERP, creand baze de date in timp real. Problemele din orice zona vor crea alerte in mod automat, lucru care va permite departamentelor competente sa actioneze pentru a le remedia inainte de un esec.

Daca va intrebati care este primul sistem ce ar trebui implementat intr-o afacere, cu siguranta raspunsul va fi dat de situatia actuala in care va aflati. De cele mai multe ori, CRM este ales ca prima investitie pentru ca ajuta la dezvoltarea afacerii, la generarea si mentinerea vanzarilor care sunt motorul unei afaceri. Crescand cifra de afaceri, procesele sunt mult mai complexe, astfel aparand necesitatea implemenarii unui ERP.

Solutii ERP | attosoft.ro

Indiferent ca aveti nevoie de solutii ERP, CRM sau un simplu soft de gestiune a magazinului, specialistii AttoSoft va pot ajuta. Accesati https://attosoft.ro/ pentru detalii!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.