Caut Recomandari Cauti Recomandari? Ai ajuns pe site-ul potrivit! Aici gasesti cele mai bune recomandari pentru servicii si produse puse la dispozitia dumneavoastra de firme din Romania.

Patinarea ambreiajului: care sunt motivele?

Functionarea corecta a sistemului depinde de forta de frecare dintre discul de antrenare si volanta. Daca coeficientul de frecare scade din orice motiv, suprafetele de contact incep sa alunece si cuplul nu este transmis complet de la motor la transmisie.

Ca urmare, accelerarea masinii la o anumita viteza dureaza mai mult timp si performanta acesteia se deterioreaza. De asemenea, devin mai dificil de efectuat urcusurile, deoarece puterea transmisa arborelui cutiei de viteze nu este suficienta pentru a deplasa masina.

Sistemul este proiectat sa elibereze si sa cupleze fara probleme motorul si transmisia in anumite momente: la schimbarea vitezelor, la pornire sau la oprire.

Cele mai frecvente cauze ale patinarii ambreiajului

  • Tampoane de frecare si suprafata discului uzate, deteriorate. Tampoanele de frecare uzate excesiv, din cauza grosimii reduse, nu apasa suficient de puternic pe suprafata volantului. Forta de compresiune a mecanismului nu este suficienta pentru a asigura o legatura fixa ​​a elementelor sale. Padul deformat este apasat neuniform pe volant.
  • Ungerea placutelor de frecare. Acest lucru ajuta la reducerea inegalitatilor. Datorita coeficientului scazut de frecare, elementele de contact aluneca.
  • Arc diafragma slabit sau deteriorat. Daca elasticitatea arcului a scazut, presiunea exercitata asupra discului antrenat prin apasarea pedalei va fi insuficienta pentru a activa piesa.
  • Defectiunea conexiunii ambreiajului. Cablul intins, stecherul deteriorat la vehiculele cu cuplaj mecanic, umflarea componentelor din cauciuc sau pierderea etanseitatii elementelor la vehiculele cu actionare hidraulic pot cauza, de asemenea, alunecarea cuplajului, deoarece forta de compresiune asupra arcului cu diafragma nu este suficienta pentru a asigura un contact de blocare a pieselor de legatura.
  • Mecanism de compensare a uzurii deteriorat. Din cauza unei defectiuni a inelului de reglare sau a arcului senzorului, reglarea jocului devine imposibila. Acest lucru reduce presiunea.

Patinarea ambreiajului este o problema comuna care face conducerea nu numai inconfortabila, ci si periculoasa. Dar, in majoritatea cazurilor, orice proprietar de masina poate preveni problemele.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.