Regimul flexitarian: totul despre aceasta noua moda alimentara?

Regimul flexitarian consta in reducerea consumului de carne pentru a proteja sanatatea consumatorului, dar si pe cea a planetei in timp ce se continua ingerarea anumitor produse alimentare. O astfel de dieta este tot mai des adoptata nu doar de vedetele de peste ocean, ci si de oamenii de rand, care vor sa traiasca mai bine si mai mult, in timp ce intind o mana de ajutor si plantei.

Ce inseamna de fapt regimul flexitarian?

  • Dieta nu inseamna a manca mai multa carne, inseamna a manca mai putina. Pentru a face acest lucru, se poate incepe prin a reduce proportiile de carne de pe farfurie si limitarea consumului o data sau de doua ori pe saptamana. Carnea alba va fi preferata in detrimentrul carnii rosii, deoarece este mai buna pentru sanatate.

  • Fara a deveni vegetarian, ar trebui sa existe cel putin o zi pe saptamana fara sa se consume carne. Persoanele care nu au nicio problema pot ajunge si la doua sau trei zile pe saptamana fara a consuma carne.

  • Pentru a manca mai putina carne, exista tot mai multe alternative disponibile. Tofu, falafel, fripturile de soia, pestele sau carnatii „veggie” se gasesc din ce in ce mai usor in supermarketuri. Aceste preparate de-a gata economisesc timp considerabil in bucatarie.

  • Ouale pot fi consumate in timpul acestei diete. Ele sunt preferate comparativ cu carnea rosie, considerata de OMS ca fiind probabil cancerigena. Ar trebui evitate ouale de la puii crescuti in conditii inumate si ar trebui consumate cu precadere cele organice, deoarece promoveaza bunastarea animalelor.

  • Dieta flexitariana nu inseamna a priva consumatorul de anumite feluri de mancare, dimpotriva, acestea trebuie doar reinventate: lasagna, cuscus, pizza, placintele pot fi gatite fara carne si pot fi la fel de gustoase. Aceasta este o buna oportunitate de a testa noi arome si gusturi.

  • A deveni flexitarian inseamna a consuma mai putina carne si, prin urmare, mai putina proteina. Pentru a evita deficientele, aportul de proteine ​​se poate face cu leguminoase precum lintea, nautul sau fasolea alba. Acestea sunt bogate in fibre si proteine fiind un bun inlocuitor pentru carne.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.