Remedii naturale si schimbari in stilul de viata la menopauza

Exista numeroase modalitati prin care puteti ameliora simptomele menopauzei, de la cele minore, la cele severe. In mod normal, acestea constau in remedii naturale de care dispuneti acasa, schimbari in stilul de viata si tratamente alternative. Astfel ca sfaturile pentru acasa includ pastrarea unei temperaturi moderate in incaperile casei si sederea confortabila, haine cat mai confortabile, mai ales in timpul noptii si in timpul anotimpului cald, ceea ce va poate fi de ajutor in gestionarea bufeurilor. Este important sa mentineti o temperatura potrivita in dormitor si sa evitati paturile grele in timpul noptii, ceea ce va reduce transpiratia in timpul somnului. Daca transpiratiile nocturne sunt frecvente, luati in considerare utilizarea unei huse impermeabile pentru saltea, pentru a o proteja. Puteti opta, de asemenea, pentru un ventilator portabil pentru a va racori.

Este important ca in aceasta perioada sa mentineti o greutate optima pentru organismul vostru dar si pentru statura corpului.

Astfel ca se recomanda reducerea caloriilor zilnice cu pana la 400-600 de calorii, pentru a va ajuta sa va gestionati greutatea. Este importanta si activitatea fizica zilnica, chiar daca moderata. Intre 20 si 30 de minute de exercitii fizice usoare in fiecare zi sunt numai bune. In acest fel, va veti creste nivelul de energie, veti avea un somn mai bun, o stare de spirit mai buna in general. Discutati cu un terapeut sau un psiholog despre orice sentimente experimentati, ca cele de depresie, anxietate, tristete, izolare sau insomnie. De asemenea, ar trebui sa incercati sa discutati cu membrii familiei, cu cei dragi sau cu prietenii despre starile de anxietate, schimbarile frecvente de dispozitie sau depresie, astfel incat acestia sa stie nevoile voastre.

Luati suplimente de calciu, vitamina D si magneziu pentru a va ajuta sa reduceti riscul de osteoporoza si sa va imbunatatiti nivelul de energie, dar si somnul. Discutati cu medicul vostru despre suplimentele care vor raspunde pozitiv nevoilor voastre individuale de sanatate. Practicati tehnici de relaxare, cum ar fi yoga, aveti grija sa va hidratati pielea, pentru a evita uscarea si evitati baile lungi sau inotul excesiv, care va pot usca si irita pielea. Utilizati medicamente naturale pentru somn, pentru a gestiona temporar insomnia, renuntati la fumat si limitati consumul de alcool. Chiar si expunerea la fumul de tigara va poate agrava simptomele.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.