Tipsuri pentru a pierde in greutate, care chiar functioneaza

Industria” de mituri despre pierderea in greutate este foarte mare. Oamenii sunt sfatuiti sa faca tot felul de lucruri nebunesti, multe dintre ele neavand succes niciodata. De-a lungul anilor, totusi, oamenii de stiinta au gasit o serie de strategii care par a fi eficiente.

Iata 5 sfaturi de pierdere in greutate, care sunt bazate pe dovezi.

  1. Beti multa apa- in special inainte de mese. Se spune ca apa plata poate ajuta la scaderea in greutate si acest lucru este adevarat. Apa poate stimula organismul cu 24-30% pe o perioada de 1-1,5 ore, ajutandu-va sa ardeti cateva calorii. Un studiu arata ca daca bei o jumatate de litru de apa inainte de masa, ajuta sa consumati mai putine calorii si sa pierdeti cu 44% mai multa greutate.

  2. Mananca oua la micul dejun- astfel poti dobandi tot felul de beneficii, inclusiv cele ce tin de greutate. Studiile arata ca prin inlocuirea cerealelor la micul dejun cu ouale intregi puteti consuma mai putine calorii si puteti pierde in greutate. Daca nu poti consuma oua din diverse motive ce tin de sanatate, nu este nicio problema, pentru ca le puteti inlocui cu orice alta proteina.

  3. Beti cafea- este incarcata cu antioxidanti si poate avea numeroase beneficii pentru sanatate. Cafeina poate stimula metabolismul cu 3-11% si poate creste arderea grasmilor cu pana la 10-29%. Doar asigurati-va ca nu adaugati mult zahar sau alte ingrediente cu continut ridicat de calorii, deoarece orice beneficiu pe care ati putea sa-l obtineti de la cafea va fi eliminat.

  4. Beti ceai verde- ca si cafeaua, ceaiul verde are multe beneficii, unul dintre ele fiind pierderea in greutate. Ceaiul verde contine cantitati mici de cafeina, dar este incarcat si cu antioxidanti puternici, despre care se crede ca functioneaza in arderea grasimilor. Desi parerile sunt imprastiate, exista studii care arata ca ceaiul verde (fie bautura, fie supliment) te poate ajuta in procesul de pierdere in greutate.

  5. Gatiti cu ulei de cocos- este foarte sanatos si bogat in grasimi speciale numite trigliceride, care s-au dovetit a stimula metabolismul cu 120 de calorii pe zi si, de asemenea, a reduce apetitul, astfel incat sa consumati cu pana la 260 mai putine calorii pe zi. Retineti ca nu este vorba despre adaugarea uleiului peste ceea ce deja mananci, ci despre inlocuirea unor grasimi de gatit cu acesta.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.